kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg, eller……..

Riktig god morgen godtfolk!

Det er tussette kaldt ute og gradestokken viser hele 7grader, stor forandring fra forrige uke og pinsehelga som gav oss omtrent heteslag og 30grader!

Men når sommeren ute har gått over i høst allerede så gjelder det og kose seg inne. Her hos oss er vi «all for the good life» så litt sommerblomster, rent hus og stearinlys som brenner er viktig!

Jeg sitter nå med en stor kopp Cappuccino og lurer på hva som blir det neste på planen? skal jeg planlegge ferien? eller skal jeg vaske klær og hus…hmmmm???, mannen jobber og bebisen sover og de store gulla mine er til pappan sin så noe må jo jeg også finne på…

Det er godt å være hjemme i permisjon, men noen ganger kjenner jeg at jeg blir ufattelig rastløs og gjerne skulle hatt litt flere hverdagssyssler men så sier folk til meg at jeg må nyte å gå hjemme nå som jeg kan, denne tiden kommer jo ikke tilbake, og rett har de i det så jeg får vel bare bite kjedsomheten i meg og kose meg heller! (forresten så hører jeg rykter om at å kjede seg er sundt for da får man utviklet hjernecellene litt og prøve kreativiteten), men det som ofte skjer når jeg kjeder meg er at vi «plutselig» har flyttet om på noe i huset eller det kommer noen nye møbler inn og det er ikke min bedre halvdel alltid like begeistret over…. vi får se!

Uansett ha en fin torsdag alle!

klem 🙂

4 thoughts on “kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg, eller……..

  1. Ja kjede seg må man gjøre av og til:-) her vaskes det hus, til damenesøk i kveld:-) ja fytti så kaldt! Tragisk! Hvor har du kjøpt sort brett? Vil bestille et fra tomineshjem, har et fra før, men hun svarer aldri:-( Så koselig du har det:-) Hortensia er yndlingen min og den potta var super lekker! Ha en fiiiin innedag!! Klem

    • Hei, jeg svarer deg her jeg Hilde for nå kommer jeg meg ikke inn på bloggen din;(
      Jeg ser problemet ditt med Tomines hjem, jeg har å «bestilt» brett og forespurt en loveseat leeenge før vi fikk nøkkelen her men enda har jeg ikke fått svar!
      Jeg hørte rykter om at Bohus hadde sorte brett men de var utsolgt når jeg skulle kjøpe der, du vil ikke tro det men det er imitert skinnbrett fra hold deg fast Nille 😉 men jeg liker det, trenger ikke være superdyre for å være fine!Potta jeg har hortensiaen i kommer fra Black & White på City Syd!
      Takk i lige måte, å kos deg med damebesøk i kveld:)
      klem!

    • Jeg har flere stoler til spisebordet men mener du de i rotting eller de blanke??
      uansett er begge de kjøpt hos ikea, benken har vi kjøpt brukt og pusset opp selv!

Legg igjen en kommentar

