En liten utenlandstur..

Til nabolandet vårt for å hamstre litt rødt og sprudlende til glasset, litt mat til grillen(hvis det blir finvær) hadde vi i går!

Jeg har ikke vært i Åre så mange ganger før så kjent er jeg ikke, det var ikke min bedre halvdel heller og vi greide absolutt IKKE å finne et toalett i den byen som var «turistvennlig» så etter flere timers kjøring forvillet vi oss tilslutt inn på den mest sjarmerende kafe jeg noensinne har sett……

Livet ble så mye bedre etterpå, de søteste sittegrupper, hyggelige servitører, og ikke minst det vakreste rustikke toalettet!

MÅ HA!!!!

Hit må jeg tilbake, og da MÅ jeg ha med ei venninne som liker å sitte på cafe 😉

da skal vi kjøpe kokebøker fra Italia, hjemmelagde kaffekopper, vinbøker og Kusmi tea 🙂 Og ikke minst spise masse gode kaker….

Gleder meg allerede 😉

Ønsker dere alle en super slutt på denne uka og en ny start i morgen 🙂

Legg igjen en kommentar

