Lundamocup!

Hei bloggen!

Litt forsømt blir du desverre i disse tider, det er alt for mye å gjøre om dagen og vi har alltid besøk eller er borte, men NÅ skal det bli et lite innlegg igjen!

Det STORE høydepunktet i vår helg har vert Lundamocup der Tyra og hennes lag spillte kjempemorsomme kamper! Og det var stas skal jeg fortelle, vi har virkelig kost oss. For et anlegg og flinke mennesker som stilte opp, herlige barn og helt greit vær:)

Stolt og sliten var jenta vår etter cupen, smilende med pokalen trygt plassert i hånda sovnet hun på tværs i senga si:)

Min lille Store sjarmis var på sitt aller første ball på fredag og helt i ekstase da han kom hjem, var visst den beste og kuleste kvelden i hele verden! Vi er heldige som bor et sted der foreldre er så engasjerte og lager «morro» for barna våre:)

I dag skal mor «ligge» rett ut i en sofa så mye som det går an frem til barna kommer hjem fra skolen. Jeg spiste nemlig noe magen min absolutt ikke ville ha i går og da fikk jeg betale for det i natt, jaja.. selvforskyldt er det i hvertfall ( men det er veldig synd på meg uansett altså)

Ønsker dere alle en fin start på uka:)

klem Yvonne!

One thought on “Lundamocup!

Legg igjen en kommentar

