BArbera d´asti ….

Heisann alle!

Nå sitter jeg på kjøkkenet med en slik en

og kjenner lukten av hjemmebakte knekkebrød spre seg i huset…..

I går sendte vi minstetrollet til farmor og farfar og derfor MÅTTE vi ha litt ekstra lørdagskos, og ingen bedre måte å gjøre det på enn med ost og vin:)

Vi ville prøve en rødvin fra Piemonte til osten i går og gikk for en polets «dame» anbefalte oss.

Boschetto Vecchio Barbera d´asti superiore 2006!

WOW….. nå skjønner jeg veldig hvorfor man ikke bare skal drikke vin, men nyte vin, lufte vin, smake vin, lukte vin og kose vin 🙂 Og til ost var den himmelsk på min tunge.
Jeg er ABSOLUTT ingen vinkjenner, men jeg vet hva jeg liker og ikke og denne var superior…;)

Nå skal jeg ta ut det første brettet med knekkebrød og finne ut hvordan det blir.
Om det blir bra kommer oppskrift senere:)

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

