FREDAG!

disse vakre blomstene er svigermor sine fra hytta!


God morgen fine:)

I dag (nok en overskyet/regnværsdag i juli) måtte jeg bare ta frem et vakkert sommerbilde, og ingenting gjør meg glad som blomster:) Jeg sitter her i en tanktopp og treningsbukse klar for trening så fort Mr.T kommer seg opp.. men jeg fffrrrryyyyser…. Det er kaldt i husene, fusj!!! liker IKKE! Men jeg skal ikke klage for her på onsdag var det jo himmelsk vær og vi fikk nok sol til å kunne klippe litt plen, være ute og bli litt rød på nesetippen:)

MÅTTE FOREVIGES!

 Jeg er superspent på dagens trening, for i går greide jeg nesten ikke gå…hahaha:)(markløft AU BENA MINE) men det er vel slik det skal føles er det ikke?

resten av dagen i dag MÅ gå med til vasking av hus, har veldig lite lyst til det…men med en baby som «spiser selv» og to store barn som trener på kunstgressbane! jeg forbanner de svarte små knottene som er i HELE huset, jeg er sikker på at det er noen i sengen vår til og med!

ja da får vi nå ihvertfall dagen her til å gå fort, å når kvelden kommer og lysene blir tent ja da, kommer rødvinsglasset frem sammen med en form deilig lasagne:) DET GLEDES!!!

ha en superfin fredag alle!

klem!

Legg igjen en kommentar

