Cascina Collina!

Heia:)

2 små barn er så sendt avgårde med si far i studio for å spille inn plate( og låtene har de selv skrevet med Pappa`s hjelp. Gleder meg VELDIG til å høre 🙂

IOM at de blir borte for natten så ble Torbjørn og jeg etter en spasertur sittenede som vanlig foran hver vår mac mens vi tittet på Italia ♥ Som dere sikkert har fått med dere skal vi dit om ca 3 uker og da tenkte jeg ( med tillatelse fra Gunvor på Cascina Collina) at jeg skulle vise frem litt bilder fra gården vi skal bo på!

Dette er uteplassen rett ut for leiligheten vi skal bo i, åh tenk å sitte her en varm kveld med noe rødt i glasset ♥

kanskje denne rødvinen som blir laget netopp på denne vingården ♥

Våkne til denne herlige sola og ta en dukkert i dette bassenget mens lillegullet spiser frokosten sin

Og etter en dukkert kanskje spise

disse…plukket fra Gårdens egen hage ♥

Og senere når vi har tuslet i Nizza`s gater stoppe for en apertivo

eller rett og slett et herlig Piemontesisk måltid tilbredt av en lokal kokk som kan sine saker

Vi gleder oss mer og mer for hver dag som går til å oppleve dette ♥

( Alle bildene er lånt fra Cascina Collina og er enten bilder fra deres gård eller opplevelser de selv har hatt )

Gleder meg til å blogge fra Italia og vise frem hvor digg det egentlig er der.

Nei nå må jeg slutte å drømme å tusle på butikken og kjøpe grøt til lille Storm mens far er på fotballtrening!

Ønsker dere alle en fortryllende Mandag!

3 thoughts on “Cascina Collina!

  1. Så moro at ferien er lagt til bella Italia !
    Og dette så ut som ett fint sted, med egen vin da gitt..moro 😉

    Kan love deg det er nydelig sommervær her nå, idag i Bolsena by, som jeg tror ligger litt «lenger ned» i Italia enn hvor du skal, hadde vi 33 grader, nydelig liten bris og ikke en sky på himmelen, og jeg er så enig…sitte ute her kveldstid, er jo nesten det beste, i kortermet og man fryser IKKE !

    Ikke lenge igjen før du er på tur nå – fortsatt god sommer !!

    Tusen takk for søte ord på min blogg, og moro at dere hygget dere innom «Villa Helena» bloggen min – hilsen Helen 🙂

  2. Ja vi gleder oss helt sinnsykt:) blir fantastisk det er jeg sikker på:)

    Så godt å høre at været er flott der nede, for her har vi da i dag den 20 juli plaskregn og må ha på barna ullundertøy for at de ikke skal fryse! Hvorfor vi bor her? ja man kan så si 😉

    skål fra rødvinsglasset ( fra Italia vel å merke)
    klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

