Du vil ikke tro hva jeg…

Sitter her å planlegger den 21 juli …hahaha:) Noen blir nok sikkert til og med provosert, men for meg er det en viktig prosess som må planlegges og settes til verks allerede nå for å få det litt som jeg vil. Det handler selvsagt om Jula!

Å planen for dette året er å ha kunstig juletre å da er det ikke bare bare å kjøpe et hvorsomhelst for min del…. Denne jula blir ekstra spesiell da vi skal feire sammen HEEEELE familien her hjemme:)

OKIOKI!!!!!!

Nok med snø, vinter, og jul og tilbake til sommer, varme, og ferie:)

Det sitter to herlige barn i stuen nå som gleder seg ihjææl til september:) Da har nemlig min eldste sønn Birk bursdag ( å megselv) og dette året blir det å feire i Alanya 🙂 Vi gleder oss veldig til å gi dem en fin avslutning på den dårlige sommeren her hjemme å la dem få oppleve noe annet enn kulde, regn og Danmark/Sverigeferier ;)( selv om de har vert STOR fornøyd med det)

Jeg har aldri vært i Tyrkia før så det skal bli spennede å se hvordan det er der!

Nei nå er havregrøten fortært og kaffekopp nr 2 godt i magen så da er det vel bare å komme seg avgårde på første stopp: MaxForm !

Ha en flott lørdag alle sammen:)

Stor klem!

Legg igjen en kommentar

