Torsdagen!

Heia:)

Selv om jeg sier jeg skal så greier jeg jo IKKE å holde meg helt bort fra bloggen i en hel uke, å når muligheten byr seg slik som nå ja da må jeg bare utnytte:)

En koselig sommermorgen med varm kaffe i koppen kokt av den beste mannen, søt liten bebis som sitter å titter på barnetv og tente lys i lyktene, ja jeg greier da å starte dagen slik selv om solglimtet ikke er der oppe på himmelen!

I går sto hele huset her på hodet hele dagen pga bygging av rom( bilder kommer senere når vi er ferdige) så når ettermiddagen kom å Torb skulle til en kompis ja så fikk jeg overraskelsesbesøk av herlige Nina mi !
Pizza og pottis ble fortært og sikkert 3 glass rødvin…so much for «passe på kostholdet» men det som er så fint er at i dag kan jeg bare fortsette igjen:)

Lille Tyra kjøpte seg 2 stoler på et loppemarked for endel mnd tilbake og nå i forbindelse med rombytte til lillebror ville hun donere stolene til han:)

så mor fikk en liten spraylakkeringsjobb 🙂

De ble veldig søte og mye «blåere» enn de er her på bildet( viser bilder fra rommet når vi er helt ferdige)

I dag skal vi innover til byen å kjøpe bilstol til fine lille Stormen vår og sikkert noen nye klesplagg til han å:) Akkurat nå er mannen inn i byen for å hente vegger til rommet som skal opp senere i kveld:)

Så må jeg hente mitt nye fine stuebord( som jeg fikk i går av den snilleste nordlenningen)Gleder meg til å vise frem!

Å sist men ikke minst sparkle og male….. ja det er full rulle i Vimzevilla for tiden:)

Ønsker dere en superfin dag, middagstips taes imot med STOR klem!

Y.

Legg igjen en kommentar

