Fantastiske Lørdag:)

FØRST må jeg bare minne på meg selv og ALLE ANDRE at om en uke akkurat i dag starter ferien:) Piemonte here we come ♥ ♥ ♥

Men dagen i dag startet med en rolig morgen med minstegull og Størstegullet før jeg og de to største suste avgårde til Melhus på besøk til et vennepar før de reiste til syden:) Verandakos og barnelek før vi satte turen på shopping 😉

Ettersom Birk har fått seg nytt rom måtte vi pynte opp litt så da ble det en duk til bordet og ei matte( viser bilder så fort alt er på plass har nemlig litt igjen enda og døren er til og med ikke på plass) , litt godis og herlig Entrecote til kveldens lørdagskos ♥

Jeg kom såvidt inn døra før jeg ble møtt av Mr.T som hadde STORE nyheter: Storm hadde tatt 10 skritt….iiiiiiiiiiiiik ♥♥ å siden da har han bare øvd på å gå å gå 🙂 herlig!

Litt vasking ble det på mor og far og litt sløvings på størstegulla før de ble med pappan sin en tur til Melhus 🙂

Mens jeg sto der med vaskefilla i hånda ble jeg servert denne herligheten på toppen av innlegget av husets herre 😀 ja NÅ er det lørdag:)

ha en finfin kosedag dere også:)

klem Y.

Legg igjen en kommentar

