På søken……

God morgen!

Jeg skrev på FB i går at jeg elsker Living og dette er grunnen!

I søken etter den perfekte kaffekopp tror jeg at jeg har kommet veldig nerme målet, selv om jeg ikke alltid blir helt fornøyd! Men for nå er jeg temmelig nerme…

Jeg elsker kaffekopper på samme måte som andre elsker sko og vesker og alltid er jeg på utkikk etter den beste, fineste og mest sjarmerende koppen, selvfølgelig måtte jeg finne den tilslutt på Living og gleden er at den kostet ikke mange hundre kroner men jeg fikk rett og slett en 4pk til 89 kr, kan det bli noe bedre egentlig?

For nå er den i hvertfall den beste jeg har funnet, og det tror jeg mannen i hus er glad for, for nå har han begynnt å si at jeg må kaste for å få inn nytt….hehe:-) begynner å bli noen kopper i skapet etterhvert!

Men nå skal jeg tømme denne koppen og få rompa opp av stolen og gjøre noe fornuftig!

Ha en fin dag alle!

Legg igjen en kommentar

