Man kan jo kose seg ute i høstmørket også….

(bildet lånt fra google)

Er det ikke herlig å vokne til solskinn? alle smiler og alt går på skinner!

Men nå er det høst her i trøndelag, ungene har blitt snufsete, jeg går med ullsokker (sammen med sommerkjolen…ja det er litt av et lekkert syn) og det blir fort mørkt på kveldene!

Da er det så godt å vite at om ikke mange dagene så stikker vi til varmere strøk:) Tyrkia skal bli spennende og helt sikkert deilig varmt!

Men det er mulig å kose seg ute en høstkveld også, med litt juksehjelp av lekre pledd, varmelampe og noe varmt i glasset:)
Hva med å bytte ut vinen med en irish? for de som liker det, eller en deilig kakao med after eight og pisket krem( MIN FAVORITT)
Be sammen venner og familie til en aperitivo i hagen, tenne bål og spille musikk…..

jeg tror ikke kroppen min er enig i all den høstkosen jeg snakker om for jeg nyser som aldri før i skrivende stund…sikkert et tegn om at jeg bør kle på meg noe annet enn sommerkjolen…)

Alle skriver om den koslige høsten som kommer og at interiørbloggerne elsker høsten, vel jeg er ikke helt enig, selv om fargene er vakre så er tanken om en vinter i møte ikke helt min greie….(jeg skulle nok aldri bodd i et slikt kaldt land)….. MEN jeg gjør det aller beste jeg kan ut av det for at vi skal kose oss, for er man så heldig som jeg å har en så fantastisk familie så spiller det egentlig liten rolle hvor man er!!!

Barna spurte her en dag om hvorfor vi bodde i dette kalde landet og om vi ikke heller kunne flyttet til et varmere sted, jeg skal ikke si at jeg ikke har tenkt tanken selv opp til flere ganger men intil da så skal vi nyte å være sammen her!

I kveld er det gauldalsløpet 2012 og jeg regner med Birk skal delta så dit må jeg for å heie:-)

Senere skal mannen på guttekveld og jeg blir hjemme alene:-) lukter for tente lys, rødvin og Dallas 😉

Men før jeg går må jeg få ønske my love lykke til i dag:-) spennende saker er i vente!

uansett ha en lekker høstkveld!

Y.

2 thoughts on “Man kan jo kose seg ute i høstmørket også….

  1. Ja, jeg har også sett mange skriver om høsten og høstkos på bloggene sine….
    Jeg er ikke «der» ennå – for dog det etterhvert kommer høst her i Italia, er det nok først når september er slutt. Vi har ennå 30 grader på dagen, og september pleier gjerne å være rundt 25 grader…og aller her sier det vil bli en varm høst. så joda, jeg gleder meg til høsten i Italia.

    Bli kvitt forkjølelsen din ! Og nyyyyt din tur til varme Kreta, så får du lade opp der til vinter’n i Norge – som man aldri helt vet hvordan blir 🙂

  2. Du har så rett Helen, hadde jeg hatt mulighet hadde jeg å nytt høsten i Italia….. Engang så kjøpte jeg meg et skilt det står Dreams come true på….;) og bare for å innrømme det en gang for alle så er det jo å bo og leve i Italia som er drømmen 😉

    Nå er det ikke lenge til vi stikker til Tyrkia og der hører jeg det også er grådig varmt så en uke med varme hjelper jo på litt før vinteren slår til for fullt!

    ønsker meg så til Villa helena en dag og det SKAL vi få til:-)
    stor klem!

Legg igjen en kommentar

