Stuen vår!

Det beste stedet i verden å være er ute, men når gradestokken viser 7 og man må stå ute i  boblejakke og snufser ja da er det i Yvonne sitt hode på tide og gjøre litt koselige forandringer inne!

Det er jo ingen hemmelighet at jeg er en STOR pyse når det kommer til andre årstider enn sommeren men når jeg får brukt kreativiteten og interiørinteressen min så er jeg fornøyd!

Og da i mine beregninger så måtte vi ha både litt nytt interiør og ny sofa…

I samme slengen så kjøpte vi likegodt to nye stoler;) hehe.. ja det er ikke bare en lysestake som kommer inn her når forandringene til vinteren skal gjøres, som i fjor så malte vi stuen rett før jula skulle starte for sikkerhets skyld!

Denne kroken har blitt yndlingskroken min, her sitter jeg ofte og leser blogger og interiørblader så vel som har «jenteprat» med gode venninner!

Og på tirsdagens handlerunde fant jeg sannelig en lampe som passet perfekt i den mørke kroken( nå ble den ikke så mørk lenger og lyset er kjempelekkert)

Spisestuen har jeg jo vist frem før men tar endel bilder av den da jeg (igjen) har lyst til å kjøpe noen nye lamper å henge over…men jeg har ikke helt bestemt meg enda så da må jeg se og se og se….( bloggen er fin til slikt, titte på bilder jeg selv har tatt for å få inspirasjon)

Ja høsten er igang for fulle hus her hjemme men når søndagen kommer da stikker vi for å lade opp en siste gang før vinteren kommer, og i Alanya nå så ser jeg på været at det er 33 grader og full sol så det skal bli herlig!

ønsker dere alle en fin torsdag, nå skal vi ta med vår egen bebis og hun vi passer ut på en liten oppdagelsesferd!

Yvonne!

3 thoughts on “Stuen vår!

  1. Så hyggelig du gjør det rundt deg, Yvonne 🙂

    Takk for pene ord om Villa Helena, er jo liksom meningen å «friste» folk der ute, ja…hehehe
    God tur til varme strøk, ingen dum ide å «lade opp med litt mere sol og varme» 🙂

    Hilsen Helen

Legg igjen en kommentar

