Buonanotte!

God kveld bloggen!

Her har vi hatt familiekos med taco og gullrekke og forberedelser til ferie på søndag! To superspente barn som ikke helt vet hva som venter dem men fulle av forventning likevel:)

Her sitter de å prøver å finne ut av aktivitetsbøkene vi kjøpte til flyturen!

Nå ligger de begge og sover søtt i senga si mens de venter på at det blir i morgen å de kan si at » i morgen drar vi til Tyrkia»…hehe:-)

Vi er om ikke lenge på tur i seng så vi får noen timer på øyet før dagen våkner og vi må pakke! Tenk det at jeg enda ikke har pakket, ikke før i dag var en liste skrevet og huset er heller ikke vasket, å jeg som er listestyrt, vaskegal og har pakkeskrekk…haha ja morgendagen kan bli en interresant dag, i tillegg hører jeg rykter om at vi skal få inn en vedovn her så vi slipper å fryse av oss stumpen når vi er tilbake fra varmen! Ja ALT skal selvfølgelig skje i morgen, tjihi 😉

Det startet med rødvin som hører fredagen til men etter å har hørt regnet tromme på vinduene her så måtte min kjære venn Dolce Gusto netopp jobbe litt. Vinen ble dermed byttet ut med en herlig varm kopp sjokolade med en after eight og krem;) nå kan jeg sove godt i natt!

Ønsker dere en herlig natt folkens, så kanskje vi sees i morgen om jeg får tid;)

Yvonne!

One thought on “Buonanotte!

  1. God tur Yvonne! Tyrkia er herlig! Kos dere masse! Er vel spådd 18-19 grader til uka, så kanskje man kan vente litt med ullundertøyet:-) God lørdag til dere! Klem

Legg igjen en kommentar

