kosemorgen!

God herlig morgen bloggen!

Nå har jeg netopp etterlagt en fantastisk morgen med mine to største gull, med kakao, god frokost og kos!

Litt snufsete etter ferien har vi blitt alle sammen så jeg tror det var godt med en myk start!
Det regner ute men det gjør ingen verdens ting, det er herlig å ha et så deilig koselig hus å varme seg i. Det er rart det der når man har vert slik ute å reist hvor mye mer man setter pris på hjemmet sitt.

Lille snuppa som jeg passer hadde også blitt syk så i dag ble det fridag på meg, vel da tenker jeg meg at det blir litt vasking og rydding her i huset heller.

OGSÅ har jeg jo selvfølgelig en overraskelse, en fantastisk nydelig gledermegihjæltilådeleoverraskelse!

For når vi var i Tyrkia endte vi opp med å kjøpe med oss noe STORT hjem som forandrer hele stuen vår:) Det gjenstår bare å få det på plass, planen min er at det skal skje ila dagen så følg med:)

Ønsker dere alle en nydelig høstdag!

stor klem fra trøndelag:-)

Legg igjen en kommentar

