nye prosjekt

God kveld!

En herlig dag med mye spennende innhold ( som jeg viser frem senere ) ble etterfulgt av den deiligste middagen ved stuebordet!

Fiskesuppe og ferske rundstykker, sammen med en deilig piemonte Chardonnay, foran tvskjermen med Gøy på landet og en herlig serieavslutning med Weeds!

Nå sitter jeg og leter og leter, for selvfølgelig har jeg enda et nytt interiørprosjekt og letingen består i å finne drivved og noen som selger speil på mål! For nå har frøken Yvo bestemt seg for et nytt «drivvedspeil» over spisestuen! Det som allerede henger der skal få flytte inn på Birk sitt nye «snart ferdige» soverom!
En dag soon i fremtiden lover jeg å ta bilder av det rommet og legge ut!

Nå skal jeg lete videre jeg.

Ha en fin kveld.

Yvonne!

One thought on “nye prosjekt

  1. Ser super godt ut, og deilig vin på en torsdag liker vi:-) Ingen regler for når det er lov å kose seg??..Hehe.. Vi har ikke tv eller nett…pga Hagearbeid, så håper det blir i orden snart:-) Ha en fin kveld! Klem

Legg igjen en kommentar

