Bursdagskos i solsteika :-)

Ja for i dag har jeg bursdag og til min gledelige overraskelse kom mine to største skatter hit rett etter skolen med et digert smil om munn og kastet seg om halsen før de gratulerte sin gamle mor med dagen:-)

Sånn tilfeldigvis hadde jeg satt inn i ovnen et brett med ost og skinkemuffins som jeg fant HER hos vakre Stine:)( det koste vi oss med sammen med en hver sin kopp varm sjokolade)
Er så SUPERLEI av vanlige cupcakes og muffins så noe salt i formen var ikke å forakte:) Ble jo nesten som ostehorn til lunch dette men i muffinsformer så superusundt var det heller ikke!

Nå skal mor prøve å få ut litt av fårikållukta her i huset!

Ha en fin kveld alle!

2 thoughts on “Bursdagskos i solsteika :-)

  1. Kjære Yvonne !

    Hurra for deg som fyller ditt år,
    ja DEG vil jeg gratulere !!

    Hipp hurra, for din dag – akkurat IDAG 🙂

    Håper du har fått noen gaver, og at alle er snille og greie denne dagen.

    Så da veldig godt ut den som du hadde i ovnen…..nam nam nam

    Hilsen Helen 🙂

    • tusen takk Helen:) ja de var veldig gode:) ros til Stine for oppskriften!

      Jeg har hatt en koselig dag nå ja med venner og familie og fårikål;)
      nå er det fotballkamp på tv`n i stua og jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal snike meg inn til en av barna å se tv eller om jeg skal følge kampen i stua;)
      ha en super kveld vakre dame!
      klem!

Legg igjen en kommentar

