Usunn herlig lørdagsmorgen!II

I dag fikk jeg sove lenge og det gjør virkelig noe med meg, etter flere mnd uten riktig nattesøvn så er slike overraskelser helt fra himmelen!

Og bildet over var min deilige frokost, i kosekroken med Vakre hjem og Interiør!

Nå har minstegull våknet fra sin første dupp og vi koser oss på det koselige rommet hans med «litt» blogging og mye lek!

Senere i dag skal mor vaske hus og det skal bli SÅÅÅ godt, så har jeg selvfølgelig enda fler «småprosjekt» liggende og dette er en av dem

Hva skal mor bruke dette til tro?… ja dere får se litt senere 😉

I morgen kommer fine venner og familie på bursdagsmiddag og jeg gleder meg veldig, det er sikkert noen som ikke blir så superglad da det ikke kommer noen kake på bordet men ettersom jeg selv ikke er spesielt glad i kaker og det er min bursdag som feires ja så får de heller servert høstmat:) Og skogens gull er forberedt 😉

Nei nå er det en liten mann her som har laget et lite måltid han ønsker mamma skal smake på så jeg må nok bare være høflig og legge fra meg verktøyet og sette meg til bords på det lille kjøkkenet hans;)

ha en super lørdag alle og kanskje hvis jeg blir ferdig kommer jeg med bilder fra «prosjektet» mitt 😉

klem!

Legg igjen en kommentar

