Jeg ønsker meg…

alltid noe og i dag er intet unntak!

Å fordi jeg er så glad i jula og leser meg grønn på juleinspirasjon og fikk de lekreste puter i bursdagsgave av min mor i går(som minner meg om jula) så har jula gjort sitt store opprør i kroppen min og kan ikke vente til desember..

Da er det fint at man allerede nå kan starte med julegavehandel, baking og planlegge uteomerådet! For er det noen jeg har vært så er det dårlig på «velkomstplassen»

Det stedet der alle møter først når dem kommer, der alle får sitt inntrykk først!

slik ser det ut nå:

føsj…. tenker sikkert de fleste som meg…… 😉

forresten så lurer jeg på om jeg har hatt besøk av noe utenomjordisk på kameraet mitt som plutselig leverte fra seg slike bilder!

Nei uteplassen MÅ til pers til julen så det blir hyggelig å komme på besøk hos oss:)

Jeg ser for meg en god sofa med skinn, kanskje et tak eller en markise som kan rulles ut når det kommer gjester og masse lyslykter, granbar og en DIGER lekker krans på døra:)

Ååååååååå som jeg gleder meg til jul! Flere som tenker sålangt allerede?

 

2 thoughts on “Jeg ønsker meg…

  1. Fikk lyst til å komme hjem til deg uansett jeg:-))) Hehe… Ja mange snakker om 3 mnd til jul, men i september, okt og nov er det høst som gjelder… Jeg har som første pri etter at lommeboka er fylt opp igjen, om at nytt høst stæsj skal inn…Blir lekkert slik du tenker å ha det, så gleder meg til å se:-) Klem og god kveld!

  2. Nei, du søte, det er nok litt for tidlig for meg å tenke på jul – NÅ !
    Men, det har nok en sammenheng med høsten her (Italia) minner om norsk sommer, og da tenker man liksom ikke ennå på jul.

    Dog, jula elsker jeg, og da MÅ vi være i Norge, ingen andre steder for meg har riktig julestemning enn der 🙂

    Syns uteplassen din var fin jeg – men, man ønsker vel alltids litt forandringer…
    Så selv her en kveld, ommøblerte jeg litt på stua (hjemmet vi har i Borgen i Bolsena, ikke Villa’n vår) – da den var liksom ikke så koselig – flyttet litt på en stol og ett bord, og en lampe, tror kanskje jeg har funnet en ny løsning, skal prøve det ut en ukes tid….

    Lykket til med hva enn du finner på, Yvonne 🙂

Legg igjen en kommentar

