Et lite pust i bakken…

Heia Bloggen!

Mens de to små sover i hver sin vogn ute så tar jeg meg et lite pust i bakken. Det var jo egentlig meningen jeg skulle vasket litt, men etter å ha rota rundt på kjøkkenet i desperat jakt på no godt å spise og tekoppen med honning i og de gode tranebærkjeksene var det eneste jeg fant så bestemte jeg meg selv for å få lov å være syk sålenge jeg er her alene;)

I dag er den berømte onsdagen igjen, hvilket betyr Yvonnetid.

Jeg gleder meg STORT, for det er superlenge siden nå. Jeg lagt inn ønske om Mr.T kan kjøpe med reker og loff til frøkena så hun kan kose seg i kveld:) Mye har jeg også å gjøre i dag. Rart dette hvor mye mer tid og overskudd man får når man er alene til å gjøre det man vil?

På fredag kommer endelig de som har kjøpt sofaen vår og henter den, jeg er så lei av at den står i hallen for jeg har så store planer for den fine hallen vår og gleder meg til å vise!

ha en fin dag alle:)

klem!

Legg igjen en kommentar

