O herlige fridag!

Hallen vår er nyvasket og de gode høstpleddene er lagt i sofa`n!

Her sitter jeg med Lev Landlig og en diger kopp varm sjokolade med krem. Jeg vet ikke hvor mange som sitter i gangen sin når de er hjemme, men her koser jeg meg. Miljøforandring er ikke det bare bra?

Jeg sitter å tenker på hvor heldige vi er som har dette stedet, hvor godt det er å bo så landlig til og ha et stort og «rufsete» uteareale men samtidig så nerme byen om man skulle trenge det!

Vi er ikke halvferdig med oppussingsarbeidet men jeg synes det er noe sjarmerende med det som ikke er helt perfekt, da har man liksom prosjekter å ta tak i om det skulle bli kjedelig.

I dag har jeg fridag og i tilegg skal Mr.T borte for kvelden, så en rolig dag med andre ord! Det blir spennende å se for hvilke prosjekter vi skal finne på i ettermiddag.

Noe blir det iallefall!

Ønsker dere en fredlig tirsdag med mye kos!

klem!

One thought on “O herlige fridag!

  1. Godt med fridag ja! Har ingen fridager jeg…men vært hjemme med sykt barn i dag, så da har jeg faktisk fått sydd gardiner! Viste bilder i går, men i dag er de oppsydd:-) Har også tatt soveromsgardinene for de var ALT for lange! Å ha geiteskinn på et bord kopierer jeg:-) Har skinn, men ikke plassert det noen plass.. Har en kjellerstue som ikke er helt ferdig, men har bord, så nå tror jeg det ble der gitt:-) hei og hopp! Klem

Legg igjen en kommentar

