Tidlig en torsdags morgen…

Da det ikke ble noe dagmamma jobb på meg i dag måtte jeg finne på noe!

Planen var å trille lille Storm så han fikk sove og jeg fikk vaske

Men det var noe som ropte på meg der ute( akkurat som i Ronja Røverdatter) og vips så var jeg på tur, med ulåst ytterdør, tv som stod på og lys som ikke var slukket…

Jeg er så glad for det akkurat nå for høstsola var helt fantastisk,

fargene var fortryllende

En varm høstmorgen som dette er nesten like bra som våren

Og det mest sjarmerende er en liten blå benk midt etter veien….

De små gleder får hverdagen til å virke så mye bedre:)

Ønsker dere en flott torsdag:)

klem!

One thought on “Tidlig en torsdags morgen…

  1. Dette var nydelig høstbilder, Yvonne !

    Skjønner godt du bare måtte ut å gå…….
    Slike høstdager liker vi -de må nytes 🙂

    Høsten har kommet til Italia også, men ikke fargene, alt er grønt, irrgrønt !
    Men, det er fuktig og dugget ligger som ett teppe på gresset hver morgen – vakkert å se !

    Ciao fra Italia

Legg igjen en kommentar

