Fordi om jeg ikke skal skryte på meg å være en fødte husmor (i form av å kunne å bake og lage mat)

Gulerøtter raspes for å prøve seg i min gulerotkakemuffins-oppskrift!

 skal jeg ihvertfall ha for at jeg prøver:) … og er det noe jeg virkelig elsker så er det å stå på kjøkkenet med tente lys en gammel Louie Prima låt ( som skurrer) og en deilig kopp kaffe eller rødvin for å prøve å lage:)

I dag er det gulerotkake-muffins i hovedsak som skal til pers 😉

Min 11åring skal feire bursdagen sin i morgen med familie og da ønsket han seg 2 ting: gulerotkakemuffins og romkake.

kjøkkenmaskina jobber vertfall flittig 🙂

Romkaka satte jeg bort til min kjære mor for å være helt sikker( hun er nemlig en reser til å bake)

men noe måtte jeg jo prøve selv også og dette har jeg fått til sånn på og av før;)

Å nå står de i ovnen så da får jeg bare vente å se:)

Denne gangen SKAL de vertfall få stå litt lenger enn oppskriften sier!

Ønsker dere en super start på uken:)

Legg igjen en kommentar

