Fin fredag:)

her i huset pakkes det på høyt plan og man skulle nesten tro at vi skal være borte en hel evighet, men alle som har barn vet det er litt ekstra med pakkingen med barna!

I pausen min med kaffekoppen og herlig inspirasjonsblogger fant jeg frem et gammelt bilde som jeg fikk tak i på aukson i sin tid..

jeg har liksom aldri funnet helt rette stedet til dette men synes det er så lekkert og herlig.

Ikke ville jeg gjemme det bort på soverommet heller for jeg øsnker jo at det skal være et sted andre kan ha nytte av det også, så etter mye betenkningstid fant jeg ut at jeg skulle prøve å henge det på kontoret vårt som er midt i huset!

Synes det gjorde seg her jeg sammen med en av de gamle stolene jeg har fått fra min kjære morfar:)

Nei nå er denne karen klar for å dra han så jeg får vel bare bli med dem å pakke videre før mannen i huset kommer hjem så vi får dra:)

med bamsen i sekken og smokken i munnen har han det han trenger….

ha en flott helg dere:)

2 thoughts on “Fin fredag:)

Legg igjen en kommentar

