Den fine høstferien

Er allerede over (trist) og hverdagen er tilbake, vaskemaskina går og går(bokstavelig talt, vi mangler noe under den så når jeg forlater vaskerommet en runde og kommer tilbake er den på tur)Tenkte å legge inn et lite bilderas fra vår fine høstferie til andre i familien som ikke bor her oppe. Alle dere andre får bare snoke om dere vil!

Storm og Tyra leker seg i sandkassa i hagen( fine været)

Birk spikker i høstsola( montro hva det blir?)

Mr.T skifter fra sommer til vinterdekk( kan jo ikke ta sjanser når vi skal på fjellet)

Tror lille Storm syntes at pappa brukte litt lang tid på å skifte dekk, så derfor snill og hjelpe som god mekaniker skal bli??

Tyra lager sandslott, en nostalgisk følelse brer seg i hjertet mitt da jeg husker tilbake til barndommen og mine sandslott:)

Jeg har hørt rykter om at på kvila er det viktig med «innkommar» og ettersom jeg ikke er spesielt glad i sprit så ble rødvin mitt svar på dette, koste meg glugg jeg med glasset foran peisen, med tøfler og mariusgenseren min 😉

Etter å ha fått varme i kroppen er det viktig med en runde «idiot»

Middagskosen er vi så glad i og glemmer alltid å ta bilder men den blir altså i kulda inntatt her:)

Å gå en tur i vakre Røros gater en lørdag er et must( å finne en cafe og sette seg ned på er helt håpløst) det er liksom blitt en regel.

Det er så koselig i Røros gater:)

Innom en godteributikk og kjøpe litt snax og se på litt tusser og troll må vi også..

Ute å gå en tur i hyttefeltet er alltid spennende, da ser vi harepuser, yrende fugleliv og mor får snoke litt på alle de nye hyttene som blir satt opp…

De store gulla spikker mens mor snoker rundt på eiendommen.

Vel hjem etter en fantastisk tur, kan vi ikke avslutte med annet enn stil så da ble det lammelår, brus og rødvin.

En deilig Bricco Soria 07 fra Tenuta IL Sogno

Ja vi har hatt en flott høstferie, og på lørdagskvelden ble vi invitert til et supert par som også har hytte på Orvos, der fikk vi omvisning på hytta og servert deilig bakt potet og rødvin fra hellstrøm. Og barna storkoste seg.

Tusen takk så mye Nina og Arnstein for at dere var så gjestfrie:)

Lei meg for at jeg glemte å ta bilder for den hytta var så fin, nydelig innredet og kreative løsninger, en interiørfrelst person som meg ble helt i hundre og glemte helt og ta bilder, men forhåpentligvis blir vi å gjenta hyggen en annen gang.

Nå roper vaskemaskinen på meg at den vil jobbe igjen så jeg får bare gå.

Håper dere hadde en like fin høstferie som meg.

ha en fin start på uken alle:)

klem fra Yvonne!

3 thoughts on “Den fine høstferien

  1. Ser ut som en perfekt høstferie !
    I så flotte omgivelser og fint vær også 🙂

    Røros ser såååå koselig ut, som nevnt – står på ønskelisten mine over «must see» – en eller annen gang.

    Mandag og starten på en ny uke, masse avtaler her – da vi reiser hjem til Norge i løpet av uka, og FØR det skal alt liksom være i boks, pakke igjen bassenget, båten tas opp fra Lago de Bolsena, stenge Villa’n, samt ha inn håndtverkere som skal på baderoms prosjektet…joda, alltids noe å gjøre, samt litt hjemmekontor skal gjøres også…… nei, tilbake til mailer som skal besvares.

    Ha en finfin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

