Lykkelig vinner :-)

Etter giveaway inne hos fine Camilla i Villa Greve

ble jeg den heldige vinner av ei pute fra SÖgne Home!

Den har allerede fått hedersplassen i stua i yndlingsstolen min og der trives den godt:)

Et ordtak blandt oss interiørbloggere lyder som følger:

Hvis du ikke kan kjøpe deg lykke har du gått inn i feil butikk…

Vel litt overfladisk må det være lov å være for jeg kan si at interiør gjør meg lykkelig, å ha det vakkert rundt seg skaper ro(for meg vertfall) men uten min herlige familie og venner hadde jeg nok kunnet handlet for mange millioner uten å være lykkelig.

Uansett, i dag er det denne som gjør meg glad:-)

Anbefaler et besøk inne hos Camilla, det er verdt å se hva hun greier å skape med sine magiske fingre:-)

2 thoughts on “Lykkelig vinner :-)

Legg igjen en kommentar

