Røros, here we come!

bilde funnet via google!
Dette er min STORE drøm, en slik lekker peis i stuen min eller en hytte med en slik en i som jeg kan sitte å nesten ta på flammene( barna kan grille marshmallows i osv;)

God morgen godtfolk!

Etter nøye planlegging har det lenge vært bestemt at Mr.T og megselv helt uten barn skal ha oss en «frihelg»-«kjærestehelg» på hytta denne helga!

Så kom snøen og det snødde noe helt sinnsykt, snøen er lekker men det er så ekkelt å kjøre når det er så mye snø så da tenkte jeg egentlig at vi skulle ta frihelgen hjemme!

Men når jeg våknet i dag så våknet jeg til dette:

Og da er det ikke annet å gjøre enn å komme seg oppover til fjellet.

ha en super helg alle:)

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

