Å da var julebaksten igang…

Elle melle alle sorter som vi spiser, hvilken skal vi lage først?

På brettet før de skal inn i ovnen!!

Det ble sjakkruter.

Vi er egentlig ikke noen kjeksfolk ( forutenom barna) så vi bruker ikke å bake mye tørrbrød, hos oss går det mest i julegodteri men en par sorter er greit å ha synes jeg når man får gjester, blandt annet de obligatoriske pepperkjeksene som forøvrig dette året skal bli bakt på juleverksted med gode venner akkurat her hjemme:) Det gleder vi oss til!

I en vakkre boks fra kremmerhuset skal de få være…

Helt til noen spiser de opp, og det kommer de til å gjøre 😉 så jeg må nok bake nye før jul.

De gjør seg vertfall veldig fint i kjøkkenvinduet:-)

Godkjent av denne karen ble de vertfall 😉 spørs om det er han som kommer til å spise de opp;)

Nå skal jeg rengjøre et møbel som vi har solgt som blir hentet i dag og koke kaffe til ei god venninne som kommer på besøk;)

Så vil jeg krysse fingrene for min kjære mann i dag som har spennende saker i vente:)

ha en fin tirsdag alle!

klem Yvonne!

One thought on “Å da var julebaksten igang…

  1. Se der ja, husmoren er i gang !!
    Sååå flink du har vært, og tidlig ute er du også……klart de kakene blir spist opp FØR jul…hehe

    Fantastisk siste bildet her av minstemann, rene reklamen for kakene, spør du meg 🙂

    Møbel solgt, skriver du?
    Via finn.no ….eller….?

    Tro det eller ei, fikk også solgt de to store strikkejakkene mine, dog litt pruting fikk jeg til slutt kr. 650,- tilsammen…..resten som er småting, ser ikke ut til å gå…men, jeg er fornøyd med at de «store» og dyreste plaggen har gått !! Hurra

    Hva er så på gang med mannen i huset?
    Du vet å gjøre oss litt nysgjerrige her, ja…. regnet med det kommer ett innlegg om det?

    Ha en strålende dag, Yvonne, alltid så kos å få kommentarer fra deg 🙂

    Hilsen Helen

Legg igjen en kommentar

