Venner…livets herlighet!

God morgen bloggen!

Her viser jeg bilder fra kosekveld med besteste Ninja i går kveld!
Vi skulle smake på julebaksten min og planlegge noen morsomheter som jeg selvfølgelig skal fortelle om så fort som jeg kan!

Vel…… bedre lykke neste gang, for minstemann fikk feber og ville ikke sove så når han gikk i seng i 12 tiden var mor kaputt!

Selveste julebaksten, den må jeg ta i et senere innlegg, jeg hadde egentlig tenkt å ta det med i samme men det er så mye bilder og da hadde det blitt superlangt og lite innbydende og lese;)

Uansett vi fikk kost oss litt da, mellom slagene men vi prøver igjen en annen dag;)

I dag får jeg besøk av ei god venninne til men med tanke på at jeg passer ei lita tuppe og vårt lilletroll er syk så kan det bli en litt oppstykket dag ser jeg for meg! Vel bedre at det kommer nå enn i jula!

Ønsker alle en fin torsdag, tenk i morgen er det fredag igjen….!

stor klem!

One thought on “Venner…livets herlighet!

  1. Koselig med besøk av gode venninner 🙂
    Synd med minstemann som er syk, men trøsten er han blir bedre for hver dag som går…….
    og som du sier: Godt han ikke blir syk i jula !!

    Ja, tenk imorgen fredag, og jeg gleder meg ennå mer til lørdag – da kommer min kjære mann hjem etter 2 ukers jobbreise, det blir KOS !

Legg igjen en kommentar

