drømmer meg tilbake…

Og gleder meg fremover!

Nå har jeg akkurat lagt på røret med ei supergod venninne og fått litt jucy nyheter;) hihi… sånne tlf samtaler er de aller beste! Make my day! Og når dagen før i dag har vært så crap så er en morsom tlfsamtale som dette som balsam for sjelen på slutten av dagen!

Jeg gleder meg som en liten unge til jul, hvordan det er mulig med regn, skitne bakker og grått vær kan man lure på men sånn er det i allefall. I år skal vi feire julaften her hjemme med alle barna og mye familie og det gledes veldig! Tidligere i uken satt Storm og jeg og tittet på bilder fra julen i fjor og måtte bare sette sammen en liten collage..

Jeg gleder meg til

* å bake med de beste barna

* å ha juleverksted med gode venner

* å spise deilig mat

*å være SAMMEN

*besøke familie

*se barna grise med godislaging

*hente og pynte juletre

*høre julemusikk

*spise lutefisk hos svigers

*tenne vakre lys

*se hvor fine folk pynter seg

*gi bort gaver

*smile og være glade sammen

*hylle den fineste morfaren i verden med glede, tanker og kjærlighet

*og ikke minst kose med den beste mannen i verden!

Ja jula er ei himla flott tid for oss som har det bra, jeg tenker på dere som ikke har det så bra og skulle ønske jeg kunne snu den til noe positivt for dere!

Ha en fin kveld alle sammen, nå skal mor se Solsidan og le seg skakk i hjæl:)

klem!

Legg igjen en kommentar

