wæææ…

God herlig onsdags morgen fintfolk;)

Her har det rullet å gått i noen timer allerede, da jeg var lys våken egentlig kl 05.48(som det sto på klokka). jeg drøyde det til halv sju før jeg bare MÅTTE opp å hoppe!

Litt gira da vettu, jeg har nemlig kjøpt meg stuebord, og for de av dere som kjenner meg så er jeg ikke VELDIG glad i nye ting så da ble det likegodt et brukt et;)

Men det må selvfølgelig pusses opp så derfor trengs litt reaserch!

Bordet er nemlig i mørkt tre, men det er veldig «glasurlakkert» om noen forstår hva det betyr?…..er veldig glinsende da!

Noen som har noe tips til hvordan jeg kan «ødelegge» det litt så blir jeg glad;)

her er vertfall et bilde av et lignende bord

Jeg synes det er helt nydelig og det er ikke så mange av dem rundt å går, men jeg trenger at det blir litt røffere, mer ødelagt og VELDIG matt! så om noen smarte sjeler har noen forslag blir jeg superhappy;) trenger ikke å gjøre noe med fargen så maling utgår. Kalkmaling har jeg vurdert men er liksom ikke helt fornøyd med andre bruksmøbler jeg har malt med det(blir så fort flekker på det)

Uansett nå er det to små som vil ha full oppmerksomhet igjen;) så ha en finfin dag:)

og TUSEN takk for tips og forslag, send gjerne mail også!

One thought on “wæææ…

  1. Det er så godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt småtussete når det kommer til nye ting og møbler her i huset 😉
    Gleder meg til fortsettelsen.
    Helgeklem fra meg.

Legg igjen en kommentar

