Jeg greide ikke vente

med å pusse opp bordet som jeg MÅTTE kjøpe…

så her er den blodige sannhet;) hehe!

Jeg synes det ble helt fantastisk vakkert!

Jeg tok ingen førbilder av det men det var som i tidligere innlegg !

Jeg har slipt bordet ganske mye ned med slipemaskin og noe for hånd!,så har jeg skjært litt i det for å få til litt sprekker,  så har jeg beiset bordet i 2 omganger med Tyrilin interiørbeis (drivved)

Bordet var ikke HELT nedslipt fordi jeg ønsket ikke å ha det så lyst og matt, men synes beisen gjorde jobben sin;)

kommer nok ikke til å lakke bordet da jeg synes det er mye finere helt matt som det er nå så når du kommer på besøk HUSK brikken til kaffekoppen ellers MÅ du fixe bordet selv;) hahaha 😉

Jeg gleder meg SÅÅÅ mye til jul, å når jeg var i kjelleren tidligere så måtte jeg snoke etter litt julepynt, å som jeg gleder meg til å sette igang med pyntingen, måtte helga gå himla fort så det snart får bli neste helg;)

ha en super fredag alle:)

klem fra oss!

6 thoughts on “Jeg greide ikke vente

  1. Ja, det får’n si var en kreativ løsning !!
    Så flink du er og så fint det ble 🙂

    Ja, tenk neste helg, DA er det advent – hurra – og da skal litt pynt frem her hos meg også.
    Men, før det skal vi prøvesmake årets første ribbe, som stekes opp imorgen, gleder meg til det.

    God helg og kos deg med «nytt» stuebord.

  2. Bordet ble RÅFINT!! Så heldig du var å få tak i et med den formen, de er så stilige! Og drivvedbeis gjorde seg! Lekkert!
    Klem, Sissel.

    • ja det er ikke enkelt å få tak i disse bordene for tiden, ser living har liknende men de er så alt for lave for vår del, jeg liker ikke å bøye meg ned når jeg skal ha kaffegjester;)

      bordet er fortsatt veldig mørkt og ganske så rødt men drivveden gjorde det litt mattere på et vis!

  3. Så stilig bord, Yvonne 😀 Berg tatt totalt:) Lure på nå ..veit du ka den serien/bord-typen heter? Tror d er flere «versjoner» på en måte :p

    • hei:) tusen takk, ja jeg er temmelig fornøyd selv å ja:) hehe, jeg aner ikke hva det heter egentlig.
      Trodde kanskje bohus hadde disse for mener jeg hadde sett de før men fant de ikke der.
      Hun jeg kjøpte det av sier at domus interiør kanskje har noe liknende. Pluss at jeg vet at living selger noe som ligner men de er mye lavere!
      håper du finner ut av det:)
      fin fredag!

Legg igjen en kommentar

