Mat og vin….

Og vi blir så fin 🙂

Riktig fin 2.juledag folkens:)

Midt oppi ribbefett, medisterkaker, lutefisk, pølser og alskens gode søtsaker vil mine smaksløker tilbake til Italia!

Det var i sommer men føles som i går at vi var der nede, i vakre Nord Italia forelsket vi oss så inderlig i den Piemontesiske kulturen, maten, vinen og ikke minst menneskene vi møtte på vår vei! Her skal dere få et himmelsk bilderas fra noen av de fantastiske rettene vi fikk servert der nede! Drømme…..

bbb pasta

Det skal sies at med all den gode maten og den fantastiske atmosfæren vi møtte her nede tok vi (av glemsel) bare bilde av noen få retter( vi måtte jo spise og lukte og nyte)

Photo 16.08.12 20 19 05

ette er noe av det mest delikate og smakfulle jeg noensinne har fått servert, tenk noe så enkelt kan være så himmelsk.....

ette er noe av det mest delikate og smakfulle jeg noensinne har fått servert, tenk noe så enkelt kan være så himmelsk…..

Minestrone

Minestrone

Photo 16.08.12 20 26 53

En spennende pakke ble servert og jeg åpnet i spenning, varm ost! Spennende men absolutt ikke middag for min del, hadde jeg hatt en kjeks til kanskje;)

En spennende pakke ble servert og jeg åpnet i spenning, varm ost! Spennende men absolutt ikke middag for min del, hadde jeg hatt en kjeks til kanskje;)

Photo 16.08.12 21 00 29

Den deiligste mint-desserten jeg noensinne har smakt!

Den deiligste mint-desserten jeg noensinne har smakt!

Photo 16.08.12 21 22 17

Jeg ligger her på sofan med vann i munn, og lengter meg tilbake, til sommeren…. da skal vi alle reise:)

til da skal vi nyte resten av julen og glede oss til lysere tider:)

han en nydelig 2.juledag:)

stor klem:-)

One thought on “Mat og vin….

Legg igjen en kommentar

