3.juledag

Etter et nydelig kalkunmåltid fra min vakre mor her hjemme sitter jeg her i stolen foran peisen og titter på bilder fra julaften.. Det kommer nok fler bilder etterhvert men disse synes jeg var så bra at jeg bare MÅTTE legge de ut!

Etter halvveis i gaveåpningen på julekvelden så det slik ut under treet

DSCN1148

Og denne lille herren så slik ut

DSCN1153

Stakkar liten….hehehe:)

var vel like så greit at han fikk sove før vi ble ferdige og at gavene kunne og fortsatt kan nytes godt i ettertid:)

Ellers så fikk de to store seg nytt skiutstyr i julegave av sine besteforeldre og hver dag har gått med til skigåing:)

Photo 13 16 17 25.12.12 (1)

I dag har vi vært ute hele gjengen og ristet av oss litt ribbefett, så kom stormen og tok oss så da måtte vi skyndte oss inn.

Nå ligger 3 av 4 barn og sover ( for snuppa har overnattingsgjest) mens vi andre prøver å roe ned all selskapelighetene med litt nettverking! Det er nå herlig med jula men skal bli godt med hverdag igjen å kjenner jeg:)

Ønsker alle en fin 3. juledag med eller uten noe i glasset:)

klem

Legg igjen en kommentar

