Helg allerede?

Jeg sitter her med kaffekoppen min og ser meg rundt i stuen og er absolutt ikke inspirert.
Det å kaste ut jula er helt greit, selv om den bare har vert her en uke, det var ei nydelig jule-uke men jeg var SÅ klar for å få den ut og starte på det nye året!
Men fytti så tomt å kjedelig det blir her hjemme… tiden for å kjøpe noe nytt!

Photo 11 24 24 04.01.13

Til jul fikk de store barna seg nye ski av besteforeldrene sine og det var godt de var ute å gikk på dem hele romjula for nå er snøen sannelig nesten borte.

Jeg har sånn vårfølelse i magen, og kan nesten ikke vente til minstemann vokner fra duppen sin for da MÅ det kjøres å kjøpe noen friske blomster inn til helgen( tenk at det er helg allerede)

Photo 11 24 39 04.01.13

Se på dette da, er det rart man blir våryr….?

I dag blir den eneste rolige dagen her i huset, for som vanlig er helgene fylt opp med vennebesøk, familiebesøk, varetelling og tilslutt så avslutter vi jula for godt med en real juletrefest for barna og det skal bli koselig!

Nå skal mor vaske litt mer før gullet vokner( gud hjelpes for et tårn med klesvask) og vi skal kjøre!

ha en nydelig fredag alle og hvis noen har tips til nydelig fredagsmiddag blir jeg VELDIG glad for det 🙂

klem Yvonne!

One thought on “Helg allerede?

  1. Først, godt nytt år kjære Yvonne !

    Håper året blir akkurat sånn du ønsker deg 🙂

    Ja, skjønner godt du får en litt sånn vårfølelse, ser jo sånn ut på bildene…men, spørs om ikke mere snø vil komme?

    Har skikkelig vårfølelse her i Italia, med solskinn hver dag og midt på dagen kan det bli +15 grader, men når solen forsvinner..da synker tempen fort og det er kaldt på natten, dvs ca. +2 grader.

    Kos deg med alle hyggelige gjøremål i helgen – vi drar på utflukt til The Mall, stort designer outlet utenfor Firenze…..kanskje det blir en ny veske på meg? Vi får se….

Legg igjen en kommentar

