Tirsdag


Photo 12 12 01 07.01.13Heia folkens:)

Jeg vil først og fremst beklage at det ikke har vert så mye blogging fra denne kanten i det siste, men det er en grunn for det skjønner du!

Her har det faktisk vært brudd på linja vår i flere dager så det var ikke stort vi kunne gjøre annet enn å vente på at montørene skulle fixe. Nå ser det ut til at det er i orden så da kommer det nok flere innlegg etterhvert!

Mens nettet har vert borte og vi har vært «cavemen» haha…. har vi kjøpt oss lysekrone i stuen, vi fikk jo så mye gavekort og penger i julegave så da var det litt gøy å kunne bruke dem på noe vi ønsket oss!

Den er fantastisk lekker og dere skal få se orntlig litt senere men først har vi litt jobb i den stuekroken først, så når det har skjedd ramler det nok inn noen bilder!

Vel jeg skal tilbake på sofan å synes synd på meg selv, ja det stemmer… jeg fikk influensaen jeg også så her er det ikke noe poeng i å komme på besøk om du ikke ønsker å bli smittet;)

ha en skikkelig fin dag alle dere som kan!

Stor klem Yvonne!

4 thoughts on “Tirsdag

  1. Sååå lekker lysekrone! Gratulerer! 🙂 Hehe, «cavemen»-tilværelse kan være lærerikt da! Det er først når nettet er borte at man merker hvor avhengige vi har blitt av det!
    Må treffes over en kaffe og interiørprat snart! 🙂
    Klem fra Gårdsfrua 😉

    • Ja det er sant:) man «våkner» litt fra dvalen kan du si;)

      helt enig, en dag må vi få til å møtes, hadde vært superskøy:)
      først må yvo bli helt frisk så jeg ikke smitter bebis:)
      klem!

Legg igjen en kommentar

