Den aller beste julegaven

Ble laget med kjærlighet fra min nydelige sønn til Mannen i huset 🙂

Photo 12 04 47 13.01.13

Jeg ble så glad for denne at jeg nesten begynnte å gråte!( ja for jeg føler jo at den var litt til meg også;)…. ettersom jeg kan la den få pryde kjøkkenbenken:)

Jeg visste jo at Birk var handy men ikke så handy( man skal ALDRI undervurdere sine barn)

Photo 12 04 51 13.01.13

Jeg husker når jeg gikk på skolen og hadde sløyd, for å si det sånn så var vertfall ikke jeg så handy som dette og fjøla vi laget var bare 1, ikke seks på stativ!

De står framme på benken og brukes flere ganger daglig til alt, når vi har tapas skjærer vi pølser og skinker på disse og setter de frem!

Hver gang jeg får besøk skyndter jeg meg å ta den frem så folk får se, ja veldig STOLT mamma!

Photo 12 05 37 13.01.13

Jeg syntes virkelig denne fortjente et eget innlegg:)

Jeg elsker søndager, de er så flotte med tente lys, kaffe i koppen og kos!

I dag er intet unntak og vi er buden på middag til svigermor og svigerfar med full familie og det blir så koselig!

Gleder oss veldig!

Ønsker alle en nydelig søndag!

klem!

2 thoughts on “Den aller beste julegaven

  1. Søndag er en fin dag, slutten på en helg, og nesten starten på en ny uke.
    Deilig å bli bedt på middag 🙂

    Super fine, skjærefjøler, og fin størrelse slik at de kan brukes som du skriver, til å sette frem på bord, ved siden av tallerken med snacks på osv.
    Flinke gutten sin det, kanskje du har en fremtidig snekker i huset?

Legg igjen en kommentar

