Jaaaaaaaaa…..

Photo 09 26 45 25.01.13Den aller beste dagen i uka har endelig kommet til oss!

Denne uken har vært så travel men likevel gått såååå sakte, rart dette med dagene hvor forskjellige de er.

Nå har jeg blogg/ fb og generelt litt sånn åpne- macen-sykdom! Men litt sosiale medier tørke synes jeg er godt innimellom å bare være sammen med verdens beste mann og barm! Men når det er sagt så kommer jeg nok sterkere tilbake, for interiørblogger leser jeg så det kost etter:-)

Jeg er i skikkelig uggen form om dagen og minstemann har selvfølgelig fått diare, vi er livredde for smittefare her i huset så her vasker vi hender og desinfiserer nesten til vi blir sår, men med godt mot og en travel men koselig helg går vi i møte!

jeg vil ønske alle mine lesere en fantastisk fredag og helg !

smask!

2 thoughts on “Jaaaaaaaaa…..

  1. Godt man ikke bare henger ved pc’n hee tiden…hehehe

    Denne uken har får meg, bare rast avgårde, ikke fått gjort alt jeg hadde planlagt i min gressenke tilværelse, og idag morges kom min kjære hjem igjen….jaja. rydding kan jeg alltids gjøre en annen gang.

    God bedring, og god helg, Yvonne !!

  2. Man blir litt forvirret når tiden flyr så fort avgårde også( vips hvor ble dagene av liksom)

    Tenker det er deilig å ha mannen hjemme igjen nå ja:)
    er godt å savne dem litt men fytti så herlig det er når de kommer hjem igjen:)
    Tusen takk for god bedringsønske!

Legg igjen en kommentar

