Ja så ble det…

God herlig lørdag alle fine:)

Her har vi sendt store barn med sine besteforeldre avgårde på langtur fordi de skulle spille  kamper i snøstormen! Italia neste sier jeg bare:)

Vi har vært å hentet et plutselig «påfunn»fra fruen i huset som jeg fant på finn.no!

Det skal sies at vi er VELDIG fornøyde selv også da så en bitteliten smakebit skal dere få.

bedroomfire

En elektrisk peis på soverommet…. ja du hørte riktig!

Nå har rommet blitt så lekkert og vi er så fornøyde, jeg selv har lyst å bare være der inne men jeg kan jo ikke det heller!

( det ble litt dårlige bilder for jeg har tatt av hele rommet men lyset sier at det ikke er greit å legge det ut enda så i kveld når jeg har fått lun stemning der inne så skal jeg finne frem kamera og legge ut noen fler)

Mens de store er på kamp og minstemann sover og mannen i huset spiller x-box så tar jeg meg en etterlengtet sjokoladepause mens jeg hører på cc- cowboys og leser den beste boken jeg vet om i verden

The secret!

I kveld blir det som vanlig hver gang vi møtes( favoritten skal til pers i dag)mens vi nyter livets vann( rødvin fra Italia) og kotteletter faktisk:)
Hva skal dere spise på lørdagen da?

Nå skal jeg krype under pleddet og lese videre på den mens jeg venter på at Stormen i hus skal vokne:)

ønsker dere alle en nydelig lørdag!

klem fra fruen!

Legg igjen en kommentar

