Vinterferien

Photo 08 56 31 20.02.13her hjemme er ikke noe dårligere enn på en hvilken som helst hytte!

Her starter vi dagen med lys på frokostbordet, god frokost og en rykende varm kaffekopp!

I går kjøpte jeg meg t buketter med nydelige roser. Vakre roser eller andre langstilkede på bordene skaper sånn vakker stemning!

Photo 08 56 49 20.02.13

Photo 08 57 25 20.02.13

Det er så lite som skal til for å gjøre det hyggelig i et hjem uansett hva man har av interiør!

Friske blomster og et smil, hjertevarme og en kaffekopp er alt man trenger!

å når man våkner opp til dette været:

Photo 12 52 29 07.02.13

ja da kan man ikke unngå å smile!

Ønsker alle en fantastisk vakker vinterdag!

Klem fru Nossum!

2 thoughts on “Vinterferien

  1. Ja, du sier no – ENDELIG kom solen tilbake til oss her i gamlelandet !
    Begynte å bli litt vel mange grå/triste dag – dog jeg har det moro jeg, så liker jeg ikke grå himmele dag ut og da inn….

    Yvonne, du er super flink til å lage det hjemmekoselig for deg og dine – herlig å se, faktisk fikk jeg lyst til å kjøpe meg roser idag, etter å ha sett de hos deg !

    Tror jammen jeg skal gjøre det, fordi nå går det fort mot avreise her, så nå må kose meg de siste dagene her i Norge, før jeg «tar deg med på tur» til Italia igjen – til dag -nyyyyyt dagen 🙂

    Hlisen Helen

    • Helt enig med deg Helen, gråvær er trist og kjedelig her hjemme så det er godt med litt sol!

      tusen takk for det, roser er virkelig undervurdert og bør absolutt prioriteres synes jeg:)

      riktig god tur tilbake til vakre Italia 🙂

Legg igjen en kommentar

