Ønsker meg!

Hei alle sammen!

Ute skinner påskesola og inne sitter vi!

Hahaha:) mannen jobber og jeg drømmer, minsten sover og de store er ute på snowboard og ski!
Vi skal ute i dag da selvfølgelig, vi har planlagt bålbrenning og grilling i hagen faktisk så det blir koselig!

Men mens jeg sitter inne så må jeg drømme og det er viktig med ny frisk inspirasjon synes jeg og tankene «all Italian style» og jeg drømmer om å bo som dette

dagdrøm

 

Bildene er lånt fra google!

En sånn vakker stue, et så lekkert kjøkken, et bad eller soverom om du vil med åpen dør rett ut til solen, en spisestue som tar pusten fra meg og et uterom så stolt av at man vil ha middagsgjester hver kveld:)

ja dette er drømmen! Og såvidt jeg har lært så blir drømmer sanne!

Nå skal mor lage pinnebrød-deig, ha en nydelig skjærtorsdag alle sammen!

klem 🙂

4 thoughts on “Ønsker meg!

  1. He-he…skjønner at du drømmer deg bort. Vi skal en liten tur til nabolandet Italia neste uke…gleder meg. Så flott å høre at sola skinner der hjemme…kunne ikke passet bedre til påsken det. Fortsatt god påske til deg fra meg

  2. Å for en heldiggris:) jeg er over middels intressert og forelsket om man kan si i Italia og vi har hele familien bestemt oss for at der MÅ vi bo:)
    beundrer deg for å ha fulgt drømmen din!

    Ja her skinner sola i dag som i går og det er skikkelig herlig påskevær, men hadde ikke sagt neitakk til kjolevær og grilling 🙂
    ønsker dere en fin Påske:)
    klem!

  3. Ååhhh, drømme, drømme !

    Dette var fine bilder du har funnet, Yvonne.
    Liker sånn stil jeg også, faktisk er jeg veldig glad i enkelt mørkebrune møbler, de gir så fin «tyngde» til et f.eks. ellers lyst rom.

    Her putrer en kyllinggryte på komfyren, og vi sitter igjen med halve familien, datter’n til min kjære og hennes lille familie, så det blir koselig kveld.

    Fortsatt god påske, og kos med grlling 🙂

    ciao

    • ja det er virkelig vakkert:) men dere har det jo så nydelig Helen:)
      kunne bodd på villa helena jeg:)
      håper dere kosa dere med kyllinggryte og familien, her var det lammelår og deilig rødvin 🙂
      ciao!

Legg igjen en kommentar

