Synes det er på sin plass..

Å advare om at det finnes enda en litt crazy interiørintressert jente her i huset,

frøkena kom med et blad til meg og sa at slik som dette ville hun ha rommet sitt, helt rent og enkelt og absolutt ikke noe dill dall og leker som vistes.

Photo 15 04 01 30.03.13

 

men jeg måtte vite at når hun skulle ha sånn så måtte hun være med å kjøpe tekstiler til senge himmel og sengetøy for rødt og rutete var ikke helt hennes ting… hahaha:)

måtte bare informere sånn til advarsel 😉 å VELDIG stolt da må jeg si! det finnes jo værre ting enn å intressere seg for interiør:)

får jeg tid så kommer jeg sikkert tilbake litt senere med innlegg om vår påskeaften:)

until then, ha en nydelig påskedag!

2 thoughts on “Synes det er på sin plass..

Legg igjen en kommentar

