Tjohoooooo det smelter :D :D :D

Litt pussing og maling på en ellers så grå overflate er vel ikke å forakte... men akkurat nå bryr jeg meg veldig lite. Vi kan sitte ute, vi kan bli solbrune

Litt pussing og maling på en ellers så grå overflate er vel ikke å forakte… men akkurat nå bryr jeg meg veldig lite. Vi kan sitte ute, vi kan bli solbrune

å se under stolene, gresset holder på å bli grønt :)

å se under stolene, gresset holder på å bli grønt 🙂

Jeg gleder meg sånn til all denne isen er borte, å det tror jeg ikke er lenge til:)

Jeg gleder meg sånn til all denne isen er borte, å det tror jeg ikke er lenge til:)

Lillegullet kan endelig springe rundt uten å falle overende, lykke altså å være ute sånn

Lillegullet kan endelig springe rundt uten å falle overende, lykke altså å være ute sånn

Photo 10 54 10 16.04.13Ønsker alle en strålende dag 🙂

Yvonne!

 

 

 

One thought on “Tjohoooooo det smelter :D :D :D

  1. Ja, denne våren i NOrge, er etterlengtet har jeg skjønt !
    Vinteren har vært laaang….

    Ble litt skuffet da jeg var hjemme nå, alt så jo helt «dødt» ute ennå…..:(
    MEN, en ting er sikkert VÅREN kommer, og imens nyter jeg den i fulle drag i bella Italia, og idag kommer basseng gutta, og skal starte opp bassenget vårt, men en stor rense jobb FØRST.
    Blir neppe noe bading på noen dager ennå…..hehe

    God helg, Yvonne :))

Legg igjen en kommentar

