Playtype!

Photo 17 33 20 30.04.13God morgen folkens:) Fredag, og her våknet vi opp til snø faktisk, jeg sier selv at jeg begynner å bli lei av å snakke om været men når det ligger snø på bakken 3 mai synes jeg det er nevneverdig. Uansett får man ikke gjort noe med været da!

I dag er mor trøtt som en strømpe, nesten fem timer som vakt på skoledisco i går var ikke så slitsomt i grunn men da minstemann i huset bestemte seg for å kle av seg alle klærne og bleien i natt så ble det en times tid å være våken da også, alt i alt resulterte i MYE kaffe på mor..NÆÆÆÆI vi er tom for kaffe, er det seriøst mulig? vi har glemt å kjøpe kaffe? hvem glemmer det ? jo vi gjør det!

jaja, en kopp fikk jeg vertfall skvisa ut av presskanna da.

Photo 17 33 25 30.04.13

I dag har jeg store planer om å vaske her, selv om jeg må jobbe litt også, uansett så er det mer skittent her enn det har vært på lenge så på høy tid med andre ord.

Den fine Typekoppen som pryder kjøkkenhyllen fikk Torbjørn fra sin tidligere arbgiver. Jeg elsker disse koppene, og ønsker meg fler, de er så snasne og pynter opp så spennende, så kan man bruke de til kopper eller godterskåler, eller suppe, youghurt…ja u name it!

Nå skal jeg hive meg rundt jeg!

Ha en fin fredag alle og hvis vi ikke skrives, god helg:)

Yvonne!

2 thoughts on “Playtype!

    • huff ja du må tro jeg ble skuffet altså, men heldigvis har været forbedret seg og her skal jeg ikke klage, har sett nyhetssendinger om vestlandet.. STAKKAR folk sier jeg bare!

Legg igjen en kommentar

