Det er lykken det….

Photo 16 00 21 11.05.13God lørdag fine mennesker:)

I dag er vi alene vi to «voksne» og har ingen planer og det er så deilig, minsten er til farmor og farfar for vi skal på konfirmasjon i morgen og da var det like greit om han lå borte!

I dag er været helt tullete vakkert og de florlette gardinene slipper så mye lys inn, herlig!

Photo 16 00 30 11.05.13

rødvin er i glasset og jeg er helt klar for deilig og rolig ettermiddag, og kveld med god mat og kjærestekos 🙂

Noen dager er bare så mye bedre enn alle andre dager og i dag er en sånn dag:) jeg elsker det og er så glad i dag og da kommer kreativiteten frem.

I dag har jeg ordnet og styret på rommet til lillejenta vår, og du vil ikke tro hva jeg fikk tak i på finn til henne!

En nydelig gammel kommode, jeg forelsket meg så inderlig og håper lille Tyra gjør det samme når hun kommer hjem fra pappan på mandag:)

se på denne da :) elsk

se på denne da 🙂 elsk

Jeg elsker denne og er så overrasket over at jeg greide å få tak i den før noen andre:) hihi:)

Nei nå skal jeg være sosial med mannen før vi skal «jobbe» litt i huset.

Ønsker dere alle en nydelig herlig lørdag 🙂

2 thoughts on “Det er lykken det….

    • Ja er ikke de lampene fine:) jeg elsker dem!
      Morsomt å ha noe som ikke alle har også, ja den kommoden er så lekker og gjør hele rommet til lille snuppa mi!

Legg igjen en kommentar

