Spisestuen

Photo 13 04 13 23.05.13begynner å bli så fin synes jeg;)

Mange spør meg hva stilen min er, jeg ler hver gang, for jeg aner ikke hva jeg skal kalle den, jeg skifter jo stil oftere enn folk skifter bukser men jeg liker både glam, cottage, landsstil, og Italiensk gårdsstil!

Uansett jeg har blitt så veldig glad i spisestuen nå og det eneste jeg synes mangler her nå er noen puter i stolene og en TM- design spisestuestol til enden eller en RM stol;)

Tenk at det er fredag allerede, tiden flyr avgårde når man har det gøy eller hva!

Ønsker alle en strålende fredag!

signatur

2 thoughts on “Spisestuen

  1. Stilig!
    Du er ikke den eneste som ønsker deg en TM Design eller Riviera Maison stol, eller 6 nei 😉
    Kunne kanskje være noe å sette på ønskelisten til 30årsdagen i november… Hmm..

    Ønsker deg en super helg, vi håper på bedre vær enn det som har vært!

    Helgeklem fra meg.

Legg igjen en kommentar

