Loving my hallway <3

Photo 11 59 58 15.06.13En gammel spisestue fått fra et snillt par via finn, gjorde min hall til komplett:)

Jeg elsker å være der ute nå og tenk å ha en «stue» i hallen..hehe:) ungene er superglade for nå har de sin egen stue der de slipper å bli hysjet på hver gang det skal snakkes i tlf eller en veldig høylydt lek tar plass 😉

Nå skal jeg vekke minsten i hus for her er det full rulle med cup i dag så vi får se å komme oss bortover:)

kanskje hvis jeg får tid skal jeg vise dere litt mer av den spennende kreme jeg har drevet å flashet i det siste:)

nyt dagen med hverandre:)

klem Yvonne!

2 thoughts on “Loving my hallway <3

  1. Så fin denne var, noe koselig og litt gammeldags over den 🙂
    Heldige barna som kan få lov til og boltre seg her !

    Ja, du spennende med den kremen du har holdt på med i det siste, sett det via instagram, vettu 🙂

    Goood helg Yvonne, og kos deg videre med fin helg.

Legg igjen en kommentar

