Så var sommeren her :)

Det kan sikkert diskuteres for noen men iflg kalenderen så er det ihvertfall sommer:)

Her er vi så heldige å ha 25grader og sol sporadisk, så vi nyter dagen ute, ved utekjøkkenet! Det blir nok grillings i dag ja 🙂

i dag tenker jeg å vise frem et ønske jeg… sånn just incase noen får lyst å kjøpe noe av dette til meg 😛

kuhn collage logo2

er dem ikke bare skjønne?

hos Milla Boutique får du så dette 🙂

spesielt de lekre små eggeglassene det står forever på kunne jeg tenkt meg:)

Nei nå skal mor i huset ut å shoppe med snuppa si som har bestilt bakt potet til kveldens fredagsmiddag:)

ha en herlig kveld folks og ikke nøl med å send meg mail hvis det er noe dere lurer på 🙂

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

