Nytt gammelt toalett!

God herlig morgen alle fine 🙂

Jeg sitter å ser ut på regnet, i går var vi å handlet oss ny lilla parasoll fordi det var så mye sol og i dag går vi med bukse og tøfler fordi vi fryser. Ja sånn er det i trøndelag!

Men da fikk mor fingeren ut og malte og tapetserte toalettet, det stygge lille sådan..føsj for et grufullt syn det var der inne!

Jeg har desverre ikke noe førbilde, da jeg rett å slett hatet det SÅÅÅ mye at jeg ikke har tatt bilde pga det!

Men man får lov å forestille seg, det var gule vegger, blått gulv, sort doring som var så skitten å ekkel at man ikke torde sette rompa si ned på den..haha:)

Photo 10 20 50 05.07.13

Photo 10 18 57 05.07.13

Photo 10 19 19 05.07.13

Photo 10 18 46 05.07.13

(VEEEELDIG DÅRLIGE BILDER.. jeg vet det men problemet er at fotoapparatet mitt har gått adundas og da må jeg bruke iphone:( )

Litt renere, litt maling, litt tapet og god lukt 🙂 hehe..  man kommer langt med det! Så da slipper jeg å låse do-døra hver gang det kommer besøk 🙂

Arbeidsdagen i dag blir så fin, jeg elsker fredager og kundene er så herlige:)

Ha en nydelig fredag alle:)

Legg igjen en kommentar

