Lørdag

Fin lørdag alle sammen 🙂

I dag plasker det ned som om det ikke skulle gjort annet ( ja jeg vet folk er lei av å høre om været og jeg er lei selv av å snakke om det men det er rart med det, man blir så påvirket)

Og sommeren i Norge er så kort så vi må jo virkelig få melket den når vi kan. Helt personlig er jeg lei av å høre» det finnes ikke dårlig vær bar…………» ja du vet, ordtaket får en litt annen betydning når man ser ut vinduet 13 juli og det man kan telle på fingrene er en dag med sol!

Photo 12 42 41 13.07.13

Takker og priser meg til tlys, peis og vaskebøtta! For det er jo ofte sånn at jeg vertfall får ikke vasket så mye når det er sommer, for da er vi jo bare ute! Denne sommeren er det reint hus…..

Å jeg som hadde planer om å spise jordbær og drikke prosecco under parasollen i det fine været, ja nei da får man bare være kreativ og drikke proseccoen inne heller, fyrer jeg nok blir det da tropevarme her å 😉

Nå skal vi snart på besøk hos gode venner og det gleder jeg meg til!

Ønsker dere alle en strålende lørdag og håper dere som leser har bedre sommervær enn det vi her oppe har!

stor klem!

2 thoughts on “Lørdag

  1. Vært hjemme her i litt over en ukes tid, og fikk da forrige fredag finværet her i Vestfold, og hatt det til og med idag…..hvor jeg akkurat nå er inni Oslo, hjem til Italia imorgen, serru, så da er det tidlig opp……

    Italienske bobler, slår ihvertfall aldri feil – salute :O)

    Så håper jeg det kommer mere sol og varme din vei, Yvonne !!

    • så herlig med sol altså Helen:) du har helt rett i det med italienske bobler:) takker så mye for deilige bilder på din blogg og solønskninger 🙂

Legg igjen en kommentar

