Onsdagsrabbel

Photo 08 17 04 17.07.13Jeg elsker Hortensia, de er så skjønne, og når jeg fant med denne nydelige fargen ja neida måtte jeg bare shoppe! Så sart og tøft og frodig 🙂

Regnet daler ned og vi brenner lys i «høstværet»

Det er deilig å være inne og kose seg når det regner ute…..( vel vi skulle vel egentlig ha jobbet endel ute å men sånn blir det nå da altså ikke )

Photo 08 17 47 17.07.13

Vi gleder oss veldig til fredag for da har vi en koselig overraskelse å dele:) kanskje lørdag ja da skal jeg avsløre hva det er:)

tiden går så sakte når man venter på noe, ja jeg husker når jeg var barn og jeg ventet på julaften feks, eller bursdagen min…. dagene gikk så ufattelig sakte!

Photo 08 17 28 17.07.13

Dagen i dag er helt ubestemt enda, jeg aner rett å slett ikke hva jeg skal ta meg til i dag, litt jobbing blir det nok men utorver det så er det fortsatt veldig åpent!

Kanskje jeg skal lete litt mer etter en fin stol til stuen vår ( hvis noen vet av en litt koselig stol i litt annerledes design enn de vanlige reclinerne så si gjerne i fra :) )

eller kanskje badet skal få seg en liten upfresning, ikke vet jeg, man får se hva dagen bringer 🙂

Ha en super dag alle 🙂

Legg igjen en kommentar

